facebook twitter youtube       Centralizator       Contact
 
Atentie

Dragă înotătorule, 

Pentru a te înscrie, te rugăm să te înregistrezi întâi aici. Dacă ai deja un cont, te rugăm sa te loghezi aici. Dacă nu sunteți logat, înotătorul nu poate fi înscris!


Înscriere Înotător
 

Nu lăsa să se scufunde viitorul unui copil. Înoată alături de noi!

InfoTrafic participă pentru al şaselea an consecutiv la Swimathon, evenimentul de strângere de fonduri organizat de Fundaţia Comunitară Cluj. Vom organiza o campanie de strângere de fonduri pentru Roxana Todea, pentru că dorim să o ajutăm să devină un adult valoros pentru societate. Campania va fi derulată online, pe site-urile swimathon.infotrafic.biz şi infotrafic.biz, dar şi pe reţelele sociale. Iar în 2 iulie ne vedem la bazin!
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
 

Swim for Școala Culturală Smart Kids!

Activitatea programului cultural pentru copii, are la bază promovarea tradițiilor cultural artistice din Transilvania. 1. Selectarea unor voluntari și organizarea unor sesiuni de inițiere a acestora. 2. Promovarea programelor culturale, prin punerea la dispoziție a beneficiarilor direcți și indirecți, a unui stand informativ, în parcul Central, referitor la importanța educației pentru receptarea valorilor culturale: vor fi organizate jocuri, atelier de pictură, horă și produse românești. Evenimentul se va desfășura pe o perioadă de 2 zile (4-5 iunie). 3. Școala de vară culturală ”Smart Kids” se va desfășura în perioada 27 iunie - 15 septembrie. 4. Organizarea taberei culturale”Smart kids” ediția a III-a pe o perioadă de 7 zile- august 2016. Activitățile din cadrul taberei vor fi: vizitarea punctelor turistice, drumeții, discuții tematice despre punctele istorice și culturale vizitate, vizionare de filme și documentare, jocuri și competiții sportive, lecții de conduită, activități de socializare și recreere. Tabăra se va încheia cu o petrecere tematică pe obiceiurile și tradițiile românești. De asemenea în luna august copiii vor vizita Palatul Banffy- Bonțida și Moara de Vânt- Sălicea. 5. “Tradiție și cultură în spațiul transilvănean”-ateliere de gastronomie, meștesugărit și brainstorming privind prezentarea obiceiurilor și tradițiilor specifice zonei - septembrie 2016. 6. Vizitarea zăcămintelor de sare din Transilvania- Salina Turda, Cheile Turzii și Castrul Roman Potaissa vor avea ca și scop sensibilizarea și conștientizarea tinerei generații față de frumusețile naturii. Activitate desfașurată în luna octombrie 2016. 7. “Tradiții, Credințe, Obiceiuri” - noiembrie, decembrie 2016. Sărbătorile de iarnă sunt poate cele mai așteptate momente ale anului și cuprind datini și obiceiuri păstrate din moși-strămoși. Copiii, se vor pregăti cu un spectacol (licitație) de colinde și produse handmade pentru luna decembrie, când împreună cu sponsorii proiectului, cadrele didactice, părinții, voluntari și echipa centrului ne vom aduce aminte cu drag de toate activitățile cultural- artistice la care am participat.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
Culoar nr.3 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
 

Antreprenori care schimbă România

Tineri entuziaști și cu inițiativă din Cluj vor să-și transforme visele în afaceri sustenabile. Au nevoie de sprijin și îndrumare pentru ca ideile lor să prindă viață. Aproape 10% din firmele nou înființate în fiecare an se închid în primul an de activitate și aproximativ 30% dintre cele care rămân înființate sunt inactive. Peste 75% dintre antreprenorii care au renunțat la business spun că au făcut acest lucru pentru că nu au avut suficiente resurse. Fundația Danis oferă sprijin acestor antreprenori aflați la început de drum, îi ajută să-și pregătească planuri de afaceri temeinice, oferă experiențe de coaching internațional în antreprenoriat alături de oameni de afaceri de succes din alte țări europene. Prin participarea la Swimathon dorim să strângem fonduri pentru a oferi aceste schimburi de experiență internaționale pentru 16 antreprenori români. Proiectul oferă oportunitatea viitorilor antreprenori din Cluj, dar și din țară, să îşi dezvolte afacerile sau ideile pentru un business, lucrând alături de antreprenori cu experienţă din alte ţări din Europa. De asemenea, oameni de afaceri de succes de la noi pot împărtăşi din experienţa lor, iar afacerile lor pot deveni modele de bună practică pentru alţi tineri europeni. Schimburile sunt co-finanţate de Comisia Europeană prin programul „Erasmus for Young Entrepreneurs”. Acest program permite tinerilor antreprenori europeni să petreacă până la 6 luni alături de un antreprenor experimentat dintr-un alt stat UE, pentru a învăţa cum să îşi dezvolte şi să îşi îmbunătăţească propria afacere. Relaţia dezvoltată între noul antreprenor şi antreprenorul gazdă este una de mentorat, profesională, care poate duce și la viitoare colaborări de afaceri. Rolul Fundației Danis: - selectăm tineri cu potențial antreprenorial și oameni de afaceri cu experiență, din România; - oferim consultanță în realizarea aplicației și pregătirea planului de afacere pentru tinerii antreprenori; - sprijinim antreprenorii cu experiență în procesul de înscriere în program; - - identificăm antreprenori din alte țări europene care să se potrivească profilurilor antreprenorilor români înscriși în program; - construim relații de succes între antreprenorii din România și cei din alte țări UE; - monitorizăm și oferim sprijin antreprenorilor români pe parcursul schimburilor internaționale; - evaluăm schimburile de experiență; - promovăm antreprenorii români, precum și afacerile lor în comunitatea europeană de business. Am ales să ne implicăm în programul „Erasmus for Young Entrepreneurs” deoarece credem că aceste schimburi constituie o experienţă unică pentru antreprenorii români. Persoane, de orice vârstă, îşi pot acorda un «răgaz» de câteva luni să înveţe cum să îşi dezvolte propria afacere de la antreprenori din Europa, dar şi să lucreze într-un mediu cultural diferit şi să îşi creeze o reţea de potenţiali viitori parteneri de afaceri. Suntem onorați să putem intermedia aceste schimburi care contribuie atât la dezvoltarea personală şi profesională a viitorilor antreprenori români, precum şi la prestigiul mediului de afaceri românesc.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
Culoar nr.3 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Liber
Culoar Ocupat
 

Înotăm pentru tinerii din Centrul Daniel

Centrul Daniel este un serviciu social rezidențial licențiat de tip centru tranzit pentru tineri cu vârsta între 18 și 25 ani provenind din centre de plasament sau familii dezorganizate. Scopul nostru este integrarea socio-profesională a beneficiarilor proveniţi din mai multe judeţe. Printr-un program de dezvoltare personală, tinerii dobândesc abilităţile unei vieţi independente şi ajung la autosusţinere, respectiv îşi îmbunătăţesc calitatea vieţii. După terminarea programului de 2-4 ani, tinerii sunt capabili să ducă o viaţă indepentă, să-şi găsească un loc de muncă şi să-l păstreze. Programul este bazat pe valori creștine, și are 3 etape: Rezidență, Tranzit 1 și Tranzit 2. În primele șase luni ale etapei de rezidență în Centrul Daniel simulăm un loc de muncă pentru tineri. Ei învață și desfășoară activități de întreținere a spațiului de locuit şi pregătirea hranei (curățenie, grădinărit, gătit, etc.) pentru care ei sunt pontați și recompensați cu o sumă simbolică în funcție de orele lucrate. Odată ce ei sunt pregătiți să facă față provocărilor unui loc de muncă, îi ajutăm să își găsească un serviciu. Păstrarea locului de muncă este o condiție pentru a putea rămâne în Centrul Daniel. Activitățile etapei de rezidență sunt coordonate și supervizate de către personalul Centrului Daniel. În funcție de nevoile individuale, după 1-2 ani de reședință, tinerii se mută în Tranzit 1, o locuință separată situată într-o altă clădire din curtea Centrului Daniel. Ei participă în continuare la activitățile casei, dar trebuie să își cumpere alimentele și să-și pregătească singuri mâncarea. În următoarea etapă, Tranzit 2, beneficiarii trăiesc independent într-un apartament din Florești al organizației. Ei plătesc o chirie modică ceea ce le oferă un sprijin real și participă la activitățile din After Care, o întâlnire săptămânală organizată pentru tinerii care au finalizat deja etapele proiectului Centrul Daniel și care trăiesc independent. Majoritatea nu au o familie, rude, un număr mare de prieteni la care, în caz de nevoie, ar putea apela cu încredere. Astfel, Centrul Daniel își asumă responsabilitatea de a fi alături de foștii beneficiari și de a îi sprijini în continuare.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
Culoar nr.3 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
 

Renovăm pentru viitorul tinerilor din Centrul Daniel

Centrul Daniel este un serviciu social rezidențial licențiat de tip centru tranzit pentru tineri cu vârsta între 18 și 25 ani provenind din centre de plasament sau familii dezorganizate. Scopul nostru este integrarea socio-profesională a beneficiarilor proveniţi din mai multe judeţe. Printr-un program de dezvoltare personală, tinerii dobândesc abilităţile unei vieţi independente şi ajung la autosusţinere, respectiv îşi îmbunătăţesc calitatea vieţii. După terminarea programului de 2-4 ani, tinerii sunt capabili să ducă o viaţă indepentă, să-şi găsească un loc de muncă şi să-l păstreze. Programul este bazat pe valori creștine, și are 3 etape: Rezidență, Tranzit 1 și Tranzit 2. În etapa Tranzit 2, beneficiarii trăiesc independent într-un apartament din Florești al organizației. Ei plătesc o chirie modică ceea ce le oferă un sprijin real și participă la activitățile din After Care, o întâlnire săptămânală organizată pentru tinerii care au finalizat deja etapele proiectului Centrul Daniel și care trăiesc independent. Majoritatea nu au o familie, rude, un număr mare de prieteni la care, în caz de nevoie, ar putea apela cu încredere. Astfel, Centrul Daniel își asumă responsabilitatea de a fi alături de foștii beneficiari și de a îi sprijini în continuare.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
Culoar nr.3 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
 

Tabăra Yuppi pentru Adolescenți cu Diabet 2016

Taberele Yuppi oferă tinerilor bolnavi cronici posibilitatea redescoperirii și dezvoltării resurselor interioare și redobândirea încrederii în sine prin participarea cu succes la activităţi la care în mod normal nu au acces: echitație, tir cu arcul, cățărat, vâslit, muzică, teatru, fotografie și ateliere de creație, alături de alți copii care se confruntă cu aceeași condiție medicală. Locația pentru desfășurarea taberei este Complexul Turistic Andrei, aflat la marginea satului Șăulia, județul Mureș. Perioada de desfășurare este între 13-20 august 2016 Organizatori și coordonatori: 48 voluntari cu vârsta peste 20 de ani, formați conform metodologiei terapiei prin experiență/recreerii terapeutice, împărțiți în trei grupe: voluntari medicali, voluntari organizatori de activități indoor și outdoor, și voluntari însoțitori. Etapele proiectului: -recrutarea a 48 adolescenți diagnosticați cu diabet, prin medicii curanți voluntari din județele: CJ, MS. -recrutarea, selecția și formarea a 48 de voluntari, dintre care 5 cadre medicale -dezvoltarea celor 8 activități bazate pe metoda terapiei prin experiență -derularea propriu-zisă a taberei -evaluarea taberei Program zilnic: -control medical – asigurat de echipa medicală de voluntari prezenți 24/7 – la nevoie -mese – cinci mese cu regim în funcție de preferințele și condiția medicală a copilului -activități pe timpul zilei – patru activități de câte o oră și 20 de minute alternativ indoor/outdoor pentru fiecare grupă a 8 copii: muzică, teatru, echitație, cățărat în grădina de corzi, tir cu arcul, fotografie, vâslit, atelier de creație -activități comune de seară – spectacole organizate de copii sub îndrumarea voluntarilor: cântat, dansat; programe distractive – jocuri realizate de voluntari pentru copii, o activitate în fiecare seară -activități libere – 3 ore/zi (fotbal, pictură, lectură, etc.) Exemplu – Ziua 1 – Grupa 1: Ora 7:00 – Deșteptarea Ora 7:30 – Control medical Ora 8:00 – Mic Dejun Ora 8:30 – Curățenie în camere Ora 9:00 – Adunare în curte a participanților Ora 9:10 – Activitate outdoor - Tir cu arcul Ora 10:30 – Gustare Ora 11:00 – Fotografie –pe teritoriul taberei Ora 12:20 – Control medical Ora 12:50 – Masa de prânz Ora 13:40 – Odihnă / Timp liber Ora 15:00 – Atelier de creație – spațiu umbrit amenajat pe teritoriul taberei Ora 16:20 – Gustare Ora 16:40 – Activitate outdoor – Echitație Ora 18:00 – Control medical Ora 18:30 – Masa de seară Ora 19:00 – Timp liber Ora 19:30 – Joc Sherlock Holmes Ora 21:00 – Control medical Ora 21:30 - Baie Ora 22:15 – Discuții de seară despre activitățile din ziua care a trecut Ora 23:00 – Stingerea Ora 24-07 – Gardă de noapte Ora 02:00 – Control medical
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
Culoar nr.3 (Echipă de înotători)
 
Culoar Liber
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
 

Centrul unde învăț să învăț!

Centrul comunitar este locul unde copiii aflați în dificultate găsesc înțelegere, îndrumare și ajutor în a duce la final cerințele sistemului școlar de stat. Centrul nu este doar un spațiu, el este răspunsul comunității la nevoile copiilor aflați în situații de risc de părăsire timpurie a școlii.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
Culoar nr.3 (Echipă de înotători)
 
Culoar Liber
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
 

Swim for a better future with Spectrum Kindergarten

Numărul copiilor înscriși în grădinița noastră este în creștere, astfel încât ne dorim implementarea acestui proiect pentru a satisface nevoile copiilor de diferite vârste, prin creearea unui spațiu de joacă, unde copii de toate vârstele se simt ca acasă și unde putem desfășura activități variate în aer liber.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Liber
 

Comunitatea Habitat for Humanity Cluj din Jucu

Comunitatea Habitat for Humanity Cluj din Jucu constituie in constructia de 16 locuinte simple, decente si accesibile. Locuintele sunt construite mobilizand resurse din comunitate si echipe de voluntari care participa activ in munca propriu-zisa de constructie, permitandu-ne sa tinem costul locuintelor accesibil. Proiectul va sustine achizitia materialelor de constructie necesare si va acoperi costurile necesare de logistica si transport pentru o echipa de voluntari care doresc sa participe la lucrarile de constructie si la cele de finisare a casei alaturi de familie.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
 

Inoata pentru educatia in stiinte!

Proiectul vizeaza editia urmatoare a Foundului Stiintescu prin care echipe din scoli, formate din elevi, profesori, experti si voluntari, vor realiza proiecte extrascolare (de-a lungul unui semestru), interdisciplinare si aplicate, prin care elevii invata cum sa programeze roboti lego de exemplu, sau cum se pot folosi bacterii pentru a genera energie electrica. Etape: 1. Informarea comunitatii si incurajarea profesorilor din scoli sa aplice pentru finantare; 2. Inscrierea si selectia proiectelor prin intermediul unui comitet de experti; 3. Atragerea de fonduri de la companii locale: sponsorizari, implicare angajati etc 4. Implementarea proiectelor selectate La finalul implementarii se va organiza o conferinta publica de tip expozitie in care se vor prezenta rezultatele obtinute de echipele de proiect. Proiectele finantate vor avea ca obiectiv cresterea atractivitatii educatiei STEM. De asemenea, urmarim sa finantam proiecte care au impact si utilitate sociala, caracter aplicat, interdisciplinar, proiecte care demonstreaza capacitatea de a motiva si stimula intelectual elevii, care pot fi replicate dincolo de perioada in care primesc finantare sau de catre alte echipe si care au o strategie foarte buna de comunicare (diseminare prin materiale video online, social media).
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
 
Culoar Liber
Culoar Liber
 

Inoata pentru o raza de soare in viata copiilor cu dizabilitati!

Editia a II-a a taberei de vara de la Gura Humorului este mai mult decat un mult asteptat si binemeritat prilej de recreere, este ocazia de care acesti copii au nevoie ca sa isi faca prieteni si sa se pregateasca cu succes pentru intrarea in viata comunitatii. Copiii vor fi stimulati sa socializeze, fiind implicati in diverse jocuri si activitati, majoritatea in aer liber: inot in piscina, drumetii, plimbari cu bicicleta si ATV-ul, mese la restaurant.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
Culoar nr.3 (Echipă de înotători)
 
Culoar Liber
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
 

Swim for Handicope ! Help us to cope with our space !

Acest proiect s-a nascut din dorinta de a oferi un spatiu cat mai accesibil oamenilor nostri si o paleta mai larga de activitati. Programele noastre se desfasoara intr-un mic spatiu inchiriat , care necesita anumite operatiuni de renovare si adaptare si achizitionarea mai multor echipamente pentru diversificarea activitatilor ( masa de ping-pong outdoor, kit pentru imprimare prin transfer termic, mobilier adaptat ) .
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
Culoar nr.3 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Liber
Culoar Liber
 

Music Camp International pentru copiii din Pata Rât

Activitatea nr. 1 Pregătirea taberei Echipa Music Camp se ocupă de pregătirea locului pentru desfăşurarea taberei şi a concertului, închirierea a 12 săli de clasă în cadrul Liceului de Muzică Sigismund Toduță- Cluj-Napoca, de posibilităţi de cazare şi masă pentru profesorii implicaţi în proiect, contractarea serviciilor prestate de orchestră. și identificarea spațiului în care va avea loc Condertul de Gală Pentru înscrierea copiilor în proiect, colaborăm cu voluntarii DASM-Primăria Cluj-Napoca, care lucrează deja cu copiii din Pata Rât. Cu ajutorul lor, identificăm copiii care doresc să participe la tabără. Procesăm datele copiilor pentru distribuirea acestora pe clase de instrumente, pentru realizarea de ecusoane, pentru pregătirea curriculumului pentru săptămâna proiectului, comandăm tricouri pentru participanţi. Contractăm o companie de transport pentru deplasarea profesorilor şi a instrumentelor, facem aprovizionare cu consumabilele din perioada proiectului (hârtie, cartuşe pentru tipărit, gustare pentru copii). Pregătirea se face începând din iunie până la începerea taberei, respectiv 27.08.2016. Activitatea nr. 2 Orele de instrumente și cor Echipa de profesori pregăteşte toate echipamentele, instrumentele şi elementele de curriculum pentru venirea copiilor. Clasele de instrumente sunt: vioară, chitară, violoncel, fluier sopran, alto, tenor, clarinet, instrumente de percuţie Orff, clopoţei rezonanţi, clopoţei clasici şi jocuri muzicale. Profesorii sunt colaboratori cu experiență ai Music Camp Internațional. Programul se desfășoară zilnic, între orele 10-16. Copiii sunt împărțiți în două grupe care se rotesc de-a lungul unei zile, astfel încât fiecare grupă va participa la două repetiţii de cor şi la două cursuri de instrumente muzicale. La sfârşitul zilei, cele două grupe se reunesc pentru repetiţia generală a corului. Activitatea nr. 3 Repetiţia cu orchestra şi concertul final În ziua concertului copiii participă la repetiția generală cu orchestra apoi îmbracă ținuta pentru concertul de gală. Marele eveniment va avea loc într-una dintre bisericile din centrul orașului, eveniment la care, înafara publicului spectator, vor lua parte și părinții și aparținătorii micilor artiști, cărora li se va asigura transportul.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Liber
 

Inot pentru zambetul fluturasilor din Terapie intensiva

Uneori, copiii internati in sectia de terapie intensiva, traiesc aici din prima zi de viata pana in ultima zi, iar alteori din ziua internarii pana când personalul medical reuseste imposibilul si le (re)dau viata...Este sectia unde acele, sondele, cateterele, operatiile, aparatele sofisticate si alarmele monitoarelor fac parte din rutina si din decorul zilnic; locul unde familia si prietenii sunt inlocuiti de cadrele medicale. ”Banalul” abord venos, la un pacient-copil aflat in stare critica, poate fi o manopera dificil de realizat, epuizanta uneori atat pentru pacient cat si pentru personalul medical, dar care, atunci când este realizat la timp , poate salva viata copilului. Achizitionarea unui aparat transiluminator pentru vizualizarea venelor (AccuVein) consideram ca va scadea rata esecului abordului venos cu aproximativ 60-70%.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
Culoar nr.3 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
Culoar Liber
 

Înotăm împreună, pedalăm împreună

Împreună ne-am propus să dăm viață unui atelier de reparat biciclete, ai cărui angajați să provină din medii defavorizate, asigurându-le astfel integrarea socială. Sub supravegherea și trainingul unor profesioniști, angajații Bike Troopers își vor putea dezvolta abilități și deprinderi care le vor oferi independență și un loc de muncă stabil. În acest atelier, îți vei putea repara bicicleta și vei încuraja, în același timp, oferirea de noi perspective persoanelor cărora contextul economic prezent nu le asigură suficiente șanse. În caz că se va bucura de susținere, scopul acestui proiect social ușor de implementat este de a putea fi replicat la o scară largă și în alte orașe din țară.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
 
Culoar Liber
Culoar Ocupat
 

Filosofie pentru copii

Ideea acestui proiect a venit în urma participării Școlii Elf la parteneriatul Comenius coordonat în perioada 2013-2015. În școala parteneră din Anglia, programul „Filosofie pentru copii” este implementat la nivelul întregii școli, cu rezultate excelente în ce privește creșterea motivației elevilor de a învăța și dezvoltarea personală și socială a elevilor. Proiectul își propune să sprijine profesorii în selectarea celor mai bune metode și tehnici de predare care să dezvolte abilitățile de gândire critică, independentă și creativă ale elevilor. Vom implementa proiectul în faza de pilotare pe parcursul anului școlar 2016-2017, cu sprijinul a 20 de profesori cu specializări diverse, care vor participa la un curs de formare în luna septembrie, la finalul vacanței de vară. Cursul va oferi o introducere în teoria și practica predării filosofiei pentru copii, va sprijini profesorii în identificarea resurselor care stimulează discuții relevante în grupul de elevi, îi va încuraja să-și asume rolul de facilitator al discuțiilor și să descopere conexiuni posibile cu programa școlară. La finalul cursului, profesorii vor avea un set de materiale pe care le vor putea utiliza imediat în predare, precum și acces la un set de resurse online, create în cadrul programului SAPERE, cu contribuția profesorilor din mediul internațional care au parcurs deja programul și implementează deja aceste metode în școlile lor. La începutul anului școlar vom organiza activități de prezentare a programului „Filosofie pentru copii”, astfel încât toți cei implicați în viața școlii să fie la curent cu obiectivele și rezultatele așteptate, iar metodele de predare învățate în cadrul cursului de formare vor fi aplicate de profesori la ore, la materii diverse, pe parcursul întregului an școlar. Lunar, vom organiza întâlniri metodice pentru a face schimb de idei și a evalua impactul cursului. La finalul anului școlar, vom analiza rezultatele utilizării noilor metode de predare printr-un studiu de impact. Pentru realizarea studiului, intenționăm să colaborăm cu Facultate de Științe Politice și Administrație Publică, cu implicarea studenților voluntari. Rezultatele vor fi publicate și diseminate în cadrul cercurilor pedagogice.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
 

Academia de Muzica si Arte Vizuale George Enescu - Mihaileni

Dupa salvarea de la distrugere a Casei lui George Enescu de la Mihaileni, Botosani, ne propunem sa transformam acest loc intr-o scoala de arte frumoase, unde sa putem descoperi si sprijini la timp talentele muzicale si artistice ale copiilor. Avand drept exemplu generozitatea si spiritul umanist al lui George Enescu, dorim sa continuam proiectele incepute de acesta, respectiv sa sprijinim efectiv noile generatii de artisti. Aici vor exista o sala de concerte, Sali de studiu individuale si pentru masterclass-uri, spatii de rezidenta pentru artistii invitati. Cursurile vor avea un caracter de permanenta, axandu-se pe muzica clasica, muzica folclorica, arte vizuale si arte dramatice (teatru).
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
 
Culoar Liber
Culoar Liber
 

Centrul unde învăț să învăț!

Centrul comunitar este locul unde copiii aflați în dificultate găsesc înțelegere, îndrumare și ajutor în a duce la final cerințele sistemului școlar de stat. Centrul nu este doar un spațiu, el este răspunsul comunității la nevoile copiilor aflați în situații de risc de părăsire timpurie a școlii.
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
Culoar nr.3 (Echipă de înotători)
 
Culoar Ocupat
Culoar Ocupat
Culoar Liber
 

Luptăm pentru Viață! Tabăra „Zâmbet de Copil” pentru copii și tineri dependenți de dializă ză

Acest proiect unic la nivel national implica un efort uman si logistic urias datorita faptului ca majoritatea tinerilor care participa in aceasta tabara trebuie sa suporte de trei ori pe saptamana hemodializa, tratament de care sunt dependenti pentru supravietuire.Aceasta procedura medicala chinuitoare , dar vitala , se efectueaza in centrele limitrofe locului unde sunt cazati beneficiarii Asociatie, transportul copiilor si tinerilor la centrele de dializa se efectueaza cu mijloace de transport speciale.Conditiile de cazare si masa trebuie sa indeplineasca cele mai inalte standarde de siguranta datorita faptului ca imunitatea suferinzilor de boala cronica de rinichi este grav afectata. - scopul proiectului - crearea unui mediu care sa faciliteze recuperarea fizica si psiho-emotionala a copiilor cu insuficienta renala cronica tratata prin hemodializa, dializa peritoneala sau transplant renal. - obiectivele proiectului - imbunatatirea starii de sanatate fizica si emotionala, dezvoltarea sociabilitatii prin urmatoarele: jocuri, concursuri, exercitii fizice, tehnici de relaxare mentala si fizica, activitati socio-culturale(vizite la muzee, acvariu, cinematograf, spectacole), vizitarea Aqua Magic, diferite activitati de grup care sa intareasca dezvoltarea sociabilitatii copiilor. - grupuri tinta, beneficiari - 62 de copii si tineri cu insuficienta renala cronica tratata prin hemodializa sau transplant renal aflati in ingrijirea unor centre de hemodializa, sectii de nefrologie din Cluj-Napoca si alte localitati ale Romaniei. - activitatile principale - organizarea unei tabere de vara la mare pentru recreere, recuperare fizica si psiho-emotionala - rezultatele estimate - : imbunatatirea starii de sanatate fizica si emotionala, dezvoltarea sociabilitatii si crearea unor grupuri de suport care sa incurajeze exprimarea emotionala a copiilor
Culoar nr.1 (Înotător individual)
Culoar nr.2 (Echipă de înotători)
 
Culoar Liber
Culoar Ocupat